9. desember 2006

Peparkaker (frå i fjor)






6 kommentarer:

Kristian sa...

Det så jammen godt ut med pepperkaker gitt!!

Så dere må bare gjenta suksessen iår altså!

Ullrikke trenger litt venner..

Anonym sa...

Eg trur det er fleire som treng litt vener. Hint, hint....................................................................................

Kristian sa...

Ja spørs det altså!!

Ikke så lette å finne de der...

Det er jammen ikke bare å gå over bekken etter venner

ane marie sa...

For noen herlige pepperkaker;)

Anonym sa...

Å ver hjå meg!

Ej sakna baraka så tårene trilla, ej sakna latteren til Godi, den filla. Ej sakna dei mjuke aoene te Rut, framleis utan gut (?). Ej sakna pianomusikk frå en raud parykk. Ej sakna klemma bløte frå Cecilie den søte. Ej sakna leiligheita nede me Kristin tilstede og en gut eller to på lasset hadde ikkje gjort so masse. Ragnhild skal også ei helsing få, ho er sikkert rå!

Mange klemma frå Anne tuppen

Anonym sa...

ojojoj, anne! du er litt av ein poet! eg såg eit bilete av deg hin dagen, der du lo so eg mest høyrde låtten kome ut frå biletet. då kjende eg saknet rundt hjarterota, eg òg! rut