28. desember 2006

Jul med stor J

Vel folkens, på tide med mitt første ordentlige innlegg her også! Vi (eh, dere) har ladet opp bra til jula her på bloggen. Men så kom jeg på.. hvor er liksom finalen? Høres ut som jeg skrur opp forventningene nå.. Ned igjen med de... Julaften er jo allerede krysset av på kalenderen også når jeg tenker meg om.

Men bare for å slå et slag for denne høytiden peisa jeg jaffal på med fullt nisseopplegg på snaufjellet i valdres (hm, jula handler vel om andre ting og når jeg tenker meg om..). Kanskje mest for nevøen min som går nok et naivt år med nissetro i møte. Men jeg tipper nok få av selv fjellvegenbeboerne klarer å skille kopi fra orginal her.
Jeg er jaffal mektig imponert selv :-)

Et lite tips til dere som sliter med troverdighet som nisse: Bjørkeskjegg er overlegent bra.


Og for de som fortsatt tror på nissen: Alt som står her er bare tull...

ho-ho-ho til dere fra CJ

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow! det der var retteleg noko til skjegg, carl jørgen! viss du sparar til skikkeleg skjegg og fargar det svart, so kan du få sånt på permanent basis..=)

Anonym sa...

jihhhhhhhhhhu. Gudrun is back. Dra meg baklengs inn i skjeggekassa, det der var lekkert carl are! Kroppen min har starta på nedbrytningsfasen (dvs. den har starta å rotna) og eg gler meg til å koma opp til Volda og trena dette fleskeberget ved namn Gudrun.

Blalalalalalal

CJ sa...

anonym 1: skal vurdere mer skjegg! - eller.. tja.. kjipt å bli tatt for nissen året rundt da..

anonym 2: hvis du tror jeg blir provosert av feil navnbruk tar du feil (hrmpfh*&%/&"¤%#argh).
jaja gudrun, vi får få skikk på deg i volda igjen tror jeg.

mange anonyme ute og går på bloggen her.. tror vi må slå et slag for signaturer snart!