8. desember 2006

Norskopplæring

kjære store hærskare av lesarar!
eg skjønar at kommunikasjonen ikkje alltid er på topp. ressursane til fjellvegen rekk diverre ikkje til løner av personlege tolkar til alle dei av lesarane våre som har vore utsette for mangelfull morsmålsopplæring i skulen i noreg. men fortvil ikkje! til dette innlegget kan de berre skrive alle dei norske orda de ikkje skjønar, og vente ei forklåring på norsk, eller ei omsetjing til bokmål!!!
fyrste ord ut er avundsjuk, som tyder "misunneleg".
lukke til, kjære vener!

4 kommentarer:

ane marie sa...

Se her var det en ny blogg å lese på! Morro:) Da blir det ny link!

Ryktene har nådd Bergen at eldrid har funni seg en bra kar:) Og alle hjerter gleder seg! Nå må vi ta oss en prat snart eldrid!! Kan ikke la kristian oppdatere meg på livet ditt vel!:D haha

Anonym sa...

Trivelig å se at vi har fått fått folk utafor huset inn på sida! Det skulle man vel aldri trudd..

Gratulerer skal du uansett være!

Anonym sa...

dette var en bra tiltak for å hjelpe den stakkars folkene som ikke skjønner hva noen sier eller gjør. Jeg vil starte med det jeg nå starter med. Hva betyr "eg"? Det har ikke jeg forstått før? Har du?

Anonym sa...

Kjære anonyme innskrivar! Takk for eit ærleg og inspirerande spørsmål- me treng fleire slike som deg her i verda. Diverre ser me oss ikkje råd til å svara på slike ufatteleg teite spyrsmaol, so berre drit og dra din tjukking.