10. mars 2007

Skrytebilder...!

Da begynner det visst jammen å bli en stund siden mye har skjedd her inne.. Idag er det lørdag og sola skinner ikke. Men alle hjerter gleder seg stort sett litt likevel. Jaja, her er uansett noen bilder fra de siste ukene i Volda. Og til hele vår enorme seermasse utenfor Volda er det bare å ta turen så kan jeg godt love dere noen fine turer!!

Det begynner med Jørn - Arve i fint driv! Staver er oppskrytt og gjør seg uansett dårlig på bilder!



Dette er lunsj-utsikten vår på vei opp til Grøtdalstind.


Ganske OK.






Martin Dalane tok turen forrige helg.

Se og lær alle sammen!











Andreas Veggeland med Sunndalsnipa i bakgrunn

Fint vær den dagen også gitt









Når jeg først har en skrytebilde-serie må jeg nesten ha et av meg selv også

Fjellet idag var Sunndalsnipa









Eidskyrkja kan vel heller ikke foraktes i en typisk sådan stund


Alf Kåre med den velkjente ut-med-armene-bevegelsen








Carl Jørgen er flink å snur seg så jeg får han forfra og ikke bakfra. Kanskje like greit..ikke veit jeg.








Må jo selvfølgelig avslutte med et bilde av våre flotte jenter

Her sitter vi og sløver på et fjell i Ørsta


En gåte til slutt:
Det sløveste dyret i Afrika?

...sløven!




8 kommentarer:

Kristian sa...

litt stress å få det der med bilder og tekst og sånt bra.. gidder uansett ikke å prøve å fikse det!

Jupp jupp! god dag og god tur!!

Anonym sa...

Dårlig gjort mot alle oss som ikke bor i Volda å legge ut sånne bilder Kristian! Det så jo ikke så dumt ut det der akkurat...
Ny gåte: Mest miljøvennlige dyret i Afrika?
...Panteren

Anonym sa...

Morsomte dyret i Afrika?
Le-opard

CJ sa...

Ah, fin-fin oppdatering der her!
Jeg har med dette æren av å overrekke den gjeve GudrunVandrePokalen for månedens innlegg! Litt vemodig å gi den fra seg.. Kjære pokal: takk for alt

Og nice bilder og da! Nå må vi da snart få fiksa noen plakater her.. hmm - ta're'i'morra som det heter!

Tilsammans sa...

Oiiii. Det såg ganske idyllisk ut. Nå skjønne eg at Oslo kanskje ikkje e ein så veldig fin plass å bu ligvel. Nå vil eg og på ski

-ingrid-

Anonym sa...

Hei Kristian!

Ho var søt ho til høgre på det siste bilete. Men eg synest det er nokre tankar/kommentarar du ikkje har med. Kva med å skriva litt om den kjekke turen opp til Grøtdalstind med meg på slep? Stikkord:
- Kristian 50 meter framfor Gudrun det fyrste stykket
- dei ulike kommentarane frå Kristian. Eg siterer:
"detta går fint. Du går jo som en mann"!
" går det bra?"
" i et sånt tempo kunne vi gått i mange timær"

Eg svarde med einstavelseord. "uhm, uhm, ja då, hmmm, nei då, eg ekje trøtt" osb.

Gåte:
Kven er den mest ivrige støvturkaren i Afrika?
........... DUSTen
Denne har eg funne på heilt av meg sjølv.

ragnhild sa...

nydeli, Kristian!bildene er fortreffelige! bra du tar litt ansvar her og viser sunnmøre på sitt beste!

Anonym sa...

Fine bilde Kristian! Hyggeleg at eg fekk plass fyst... :) Men eg ser helst at du modifiserar bloggen sø det ikkje gjeng an for kven som helst å bare laste ned slike blinkskøt til pc-en sin... Vern om eigen kropp og køyrestil.